◉ 🎮 GameDownload 🎮 ◉

اطلاعات و جزئیات جدید از بازی Mafia 3

برای مشاهده متن به ادامه مطلب بروید.

تریلر داستانی عنوان Mafia ۳ به تازگی منتشر و تاریخ انتشار این عنوان نیز رسما مشخص شد. در این تریلر شاهد پخش دو موسیقی زیبا و مشهور ” All Along the Watchtower” و “House of the Rising Sun”بوده ایم و جالب است بدانید که سازندگان می گویند که عنوان Mafia 3 علاوه بر این دو، حاوی موسیقی های مشهور و زیبای بیشتری خواهد بود.

در جریان نمایشگاه Pax East 2016 سازندگان بازی Mafia 3 به این نکته اشاره کرده اند که این عنوان حاوی موسیقی های زیبا و شنیدنی بسیاری خواهد بود اما متاسفانه نامی از آن ها برده نشد. سازندگان در این رابطه توضیح می دهند که خرید حق پخش موسیقی ها در بحث تجارت کار بسیار مشکلی است و به همین دلیل بهتر است تا نام موسیقی های بیشتر این بازی تا زمان انتشار آن فاش نشود. به گفته سازندگان، اگرچه آن ها نمی توانند در این مورد اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارند اما آن ها از موسیقی هایی که برای این عنوان انتخاب کرده اند کاملا راضی به نظر می رسند. تا به امروز و با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده است، علاوه بر دو موسیقی مشهور “All Along the Watchtower” و “House of the Rising Sun” که در تریلر داستانی عنوان Mafia 3 بخش شده اند، این عنوان حاوی موسیقی های “Fortune Son”و “Son of a Preacher Man” از گروه Dusty Springfield و همچنین موسیقی “Paint It Black” از گروه راک The Rolling Stones نیز می باشد.

همچنین در جریان برنامه توکی گیمز در نمایشگاه Pax East 2016، آقای هیدن بلک من، کارگردان عنوان Mafia 3 در ارتباط با تنظیمات و ویژگی های مختلف گیم پلی این عنوان و این که چگونه استودیوی هنگر ۱۳ این تظیمات و ویژگی ها را در بازی Mafia 3 پیاده کرده است توضیحاتی ارائه کرد اما متاسفانه نامی از این تنظیمات و ویژگی ها برده نشد. برای سازندگان بسیار مهم بود که لوکیشن( شهر) اصلی آن به گونه ای باشد تا علاوه بر جذابیت و زیبایی بصری، افراد مافیا( اراذل و اوباش) بتوانند کنترل صنعت، توریست و یا اماکن تفریحی را به دست بگیرند و به همین دلیل سازندگان شهر نیور اورلئان( که در مافیا ۳ با نام New Bordeaux شناخته می شود) را انتخاب کرده اند که دارای تمام این ویژگی ها باشد که انصافا هم انتخاب درستی کرده اند زیرا شهر نیو اورلئاند واقعا شهر زیبایی بوده و نبست به شهر Empire Bay عنوان Mafia 2 نیز بسیار متفاوت به نظر می رسد.

هنگر ۱۳ در ارتباط با اتومبیل های عنوان Mafia 3 و همچنین سیستم رانندگی این عنوان توضیحات ارائه داد. اتومبیل های مختلفی در بازی وجود دارند؛ از خودروهای عضلانی گرفته تا جیپ و اتومبیل های نظامی که هر اتومبیل نیز قدرت های خاص خود را داراست. در نهایت نیز هنگز ۱۳ بر این نکته تاکید داشته است که رانندگی در این بازی ممطئنا شما را نا امید نخواهد کرد اما انتظار یک شبیه ساز رانندگی کامل و بدون نقص را نداشته باشید.

در ادامه آقای هیدن بلک من، کارگردان عنوان Mafia 3 اشاره ای به داستان بازی و نقش انتخاب بازیکنان در داستان داشته و گفتند:

این که هر بازیکن Mafia 3 را چگونه بازی می کند کاملا به انتخاب بازیکنان بستگی داشته و هر بازیکن با انتخاب های خود داستان متفاوتی را در بازی Mafia 3 رقم می زند. دسته ای از انتخاب ها در بازی برای بازیکنان وجود دارد که در طولانی مدت می توانند پیامدهای مثبت و یا عواقب بدی را در بازی به دنبال داشته باشند.

به طور مثال بازیکن می توان انتخاب کند که یک ماموریت را بی سر و صدا انجام دهد و از مخفی کاری استفاده کند و یا اینکه با سلاح خود همه جا را به آتش بکشد و یا حتی از روشی بین این دو استفاده کند. بنابراین هیچ روش خاص و مشابهی وجود نخواهد داشت.

عنوان Mafia 3 در تاریخ ۷ اکتبر برای کنسول های پلی استین ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر می شود.

سلام
سلام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
◉گــــیــــــم دانــــلــــود|نـقـد و بـررسـی و دانــلــود رایـگانــ بازیـــ هایــــ روز دنــیــا◉
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan