◉ 🎮 GameDownload 🎮 ◉

تاریخ انتشار+معرفی بازی+تصاویر منتشر شده از بازی Battlefield 1

برای مشاهده متن به ادامه مطلب بروید.

معرفی بازی:

بیشتر شما با سری بازی های بتلفیلد اشنایی دارید ، این بازی در سبک جنگی و هیجانی می باشد و از جمله بازی های موفق در این رده خوانده می شود . از این بازی بخش های مختلفی معرفی شده است . سری اول بازی بتلفیلد که در سال 1942 در جنگ جهانی اول بود و اغاز به کار این بازی بود .

حال 74 سال از انتشار اولین نسخه می گذرد و اخرین نسخه آن نیز در یک یا دو سال قبل با نام Battlefield Hard Line معرفی شد .

تاریخ انتشار سری جدید بازی در روز شنبه و در ساعت 00.30 دقیقه بامداد ساعت شماری که در سایت بتلفیلد به صفر خواهد رسید و لحظه معرفی آن فرا خواهد رسید.

همزمان، لارس گوستاوسون به عنوان کارگردان خلاق و الکساندر گروندال به عنوان تهیه کننده این اثر قرار است پیرامون آینده سری بتلفیلد صحبت کنند و به ما از نقشه های تیم شان برای پیش بردن فرانچایز بتلفیلد بگویند.

جدیدترین نسخه از این سری Battlefield 1 نام دارد که علت این نام این است که داستان این بازی در جنگ جهانی اول رخ میدهد.بدون شک بازی Battlefield 1 جدی ترین رقیب برای جدیدترین نسخه بازی Call of Duty به شمار میرود و از همین الان احتمال میرود به علت فضای متفاوتش در این نبرد پیروز شود.همچنین کمپانی EA بلافاصله پس از معرفی این عنوان ، تاریخ انتشار بازی Battlefield 1 را اعلام کرد. 

_______________________

در ادامه تاریخ انتشار بازی Battlefield 1:

طبق اعلام رسمی ناشر این بازی ، یعنی کمپانی Electronic Arts بازی بتلفیلد 1 قرار است در تاریخ در 21 اکتبر سال 2016 (جمعه 30 مهر 1395) برای PC و کنسول های نسل هشتمی سونی (PS4) و مایکروسافت (Xbox One) عرضه شود.

به نظر شما جدیدترین نسخه از سری بتلفیلد میتواند رضایت گیمرها را جلب کند ؟! البته بدون شک داشتن فضا و تم جنگ جهانی یکی از رمز های موفقیت این بازی به شمار خواهد رفت اما باید دید که آیا این بازی میتواند از این فضا به درستی استفاده کند یا خیر.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
◉گــــیــــــم دانــــلــــود|نـقـد و بـررسـی و دانــلــود رایـگانــ بازیـــ هایــــ روز دنــیــا◉
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan