◉ 🎮 GameDownload 🎮 ◉

به گفته شرکتMovoto: بازی GTA VI در شهر PORTLAND رقم خواهد خورد

برای مشاهده متن به ادامه مطلب بروید.

اکثر گیمرها بر این عقیده بوده اند که احتمالا تا مدت طولانی خبری از نسخه ی بعدی سری Grand Theft Auto یا همان Grand Theft Auto VI منتشر نخواهد شد. اما هم اکنون شرکت Movoto اعلام کرده است نسخه ی بعدی این سری ( GTA 6 ) در Portland, Oregon رقم خواهد خورد که این شهر بسیار شبه به مدل واقعی لس آنجلس می باشد.

Movoto اعلام کرده است شرکت راکستار در PORTLAND می بایست تعداد فروشگاه های اسلحه و باشگاه های تفریحی را افزایش دهد همچنین کسانی که Grand Theft Auto V را تجربه کرده باشند بر این موضوع واقف هستند که نیرو های پلیس جُزءِ اصلی ترین ارکان لوس سانتوس هستند علاوه بر این در لوس سانتوس 10 ایستگاه پلیس وجود دارد که این مقدار احتمالا و با توجه به سخنان Movoto  در پورتلند 6 عدد می باشد.

یکی دیگر از عوامل انتخاب پورتلند سبک شهری این منطقه می باشد و اگر در آنجا باشید یا این منطقه را مشاهده کنید با ما موافق خواهید بود. همچنین یکی از مواردی که سبب بهبودی هرچند اندک در سری GTA می شود وجود چند شهر محلی ( کوچک ) می باشد که پورتلند این پتانسیل را دارد. افزون بر این وجود فروشگاه های دوچرخه فروشی و کافی شاپ ها ( همانند فروشگاه های قهوه ولی موردی فراتر از آنها ) بیشتر لازمه ی پورتلند می باشند. همچنین اگر راکستار پورتلند را برای GTA VI برگزیند می بایست شاهد 637 کافی شاپ در محدوده ی آن باشیم. اعلام شده است که تا کنون بیش از 30 میلیون نسخه از GTA V به فروش رسیده است اما راکستار به تایید اینکه ایده هایی در مورد GTA VI دارند اکتفا کرده است. علاوه بر این نسخه ی پیشین سری GTA بر اساس شهرهای  لس آنجلس، نیویورک، میامی و لندن طراحی شده اند و اینک می بایست منتظر واکنش راکستار به این سخنان Movoto بود.

تصویری از نقشۀ بازی ارائه شده:

 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
◉گــــیــــــم دانــــلــــود|نـقـد و بـررسـی و دانــلــود رایـگانــ بازیـــ هایــــ روز دنــیــا◉
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan