◉ 🎮 GameDownload 🎮 ◉

نقد و بررسی بازی Metal Gear Solid V Phantom Pain

برای مشاهده متن به ادامه مطلب بروید.

بازی Metal Gear Solid V Phantom Pain را به جرأت میتوان بهترین بازی سال ذکر کرد .این بازی قبل از انتشار عمومی در بازار توانست نمرات بالایی کسب کند که به شرح زیر است:

IGN _ 10 / 10
Gamespot _ 10 / 10
Daily Dot _ 10 / 10
Telegraph _ 10 / 10
3DJuegos _ 10 / 10
Respawn Ninja _ 10 / 10
Vandal Online _ 9.8 / 10
Power Unlimited _ 9.7 / 10
IGN Italia _ 9.7 / 10
Hobby Consolas _ 9.7 / 10
IGN Spain _ 9.5 / 10
EGM _ 9.5 / 10
Gametraiers _ 9.3 / 10
Game Informer _ 9.25 / 10
Lazygamer _ 9.2 / 10
Eurogamer Italy _ 9 / 10
Everyeye.it _ 9 / 10
Press Start _ 9 / 10
Destructoid _ 9 / 10
GamesVillage.it _ 8.9 / 10 
این بازی دهم شهریور امسال برای پتلفرم های :xbox 360 , xbox one , ps3 , ps4
و کامپیوتر های شخصی عرضه و روانه بازار شد. تابه حال طبق آمار حدود 40 میلیون نسخه از این سری بفروش رسیده است.
در ابتدای عرضه این عنوان گیمر ها بسیار خوشحال و راضی بودند اما این خوشحالی زیاد طول نکشید زبرا در این بازی باگ ها و مشکلات زیادی یافت شد که در سری متال گیر بی سابقه بود. اما با این حال بعضی ها توانسنتند مشکلات را دور زده و این عنوان را بازی کنند اما به چیزی بر خوردند که ضربه ی محکمی به طرفداران این سری بازی وارد کرد. چیزی که آنها دیدند این بود که بازی ناقص بود و در وسط داستان بازی تمام میشد و بعد از آن پیغامی نمایان میشد که در آن ذکرشده بود :فصل بعدی خواهد آمد!.اوایل خبری رسمی از این اتفاق وجود نداشت اما بالاخره پس از بالا گرفتن شایعات شرکت ژاپنی کونامی سکوت خود را شکست و اعلام کرد که چنین اتفاقی رخ‌داده است و یک‌فصل کامل از بازی حذف‌شده است اما دلیل این مسئله را به‌طور رسمی اعلام نکرد.   
گیمر هایی که این عنوان را برای کامییوتر های شخصی خریداری کرده بودند با مشکلات زیادی در زمان لانچ بازی و یا کرش های متوالی در این بازی همراه بودند.تا الان هیچ کرک جدیدی برای حل این مشکلات عرضه نشده است که در این موضوع، داد گیمر ها رو به هوا رفته است.
با این همه مشکلات باز هم این بازی دارای گیم پلی زیبا و نفسگیر است و اگر شما از آن جمله از افرادی هستین که نسخه های قبلی را بازی کرده اید این بازی میتواند مدت ها پشت کامپیوتر نگه دارد.
این بازی که به سبک جهان باز و مخفی کاری بوده به شما اجازه میدهد هر طوری که خواستید مرحله را به پایان برسانید. البته در طول بازی شما میتوانید از دیگر افراد در مادر بیس خود کمک گرفته یا از بادی های خود که باید آنها را آزاد کنید کمک بگیرید. در این بازی انواع وسایل نقلیه وجود دارد که به شما در جابجایی کمک میکند. اما جالب ترین چیز در این بازی این است که در ماموریت های خود میتوانید به جای شخصیت اصلی در نقش یکی از سربازان خود ایفای نقش کنید.
جالبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
◉گــــیــــــم دانــــلــــود|نـقـد و بـررسـی و دانــلــود رایـگانــ بازیـــ هایــــ روز دنــیــا◉
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan