◉ 🎮 GameDownload 🎮 ◉

تاًخیر انتشار بازی Watch Dogs 2 نسخه PC

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.

به گفته ی Ubisoft نسخه ی دیگر پلتفرم ها همان 25  آبان منتشر می شود،اما نسخه PC نهم آذر ماه منتشر خواهد شد.

Ubisoft برای جبران در بازی یک کد انلاین 5 ساعته به همراه یک عدد DLC قرار میدهد.

عنوان Watch Dogs بیش از 9 میلیون نسخه فروش داشته و آقای Jonathan Morin، کارگردان این عنوان نیز در مصاحبه ای عنوان کرده بود که نسخه اول کامل نبود و برای موفقیت در ساخت نسخه بعدی باید به ریسک پذیر بودن ادامه داد.

در بازی Watch Dogs 2 بازیکنان در پیشروی مراحل، حق انتخاب دارند. انجام ماموریت ها به صورت مخفیانه و بدون کشتن هیچ شخص و یا قتل عام تمامی دشمنان با سر و صدای بالا بازی در شهر San Francisco رخ می‌دهد و Marcus تصمیم گرفته که این سیستم عامل را از بین ببرد و به حالت آفلاین دربیاورد. 

Marcus توانایی هک کردن هر چیزی را دارد. هر دستگاه آنلاینی قابلیت هک شدن دارد و می‌توان پهپادها، اتومبیل‌ها، ربات‌های امنیتی و وسایل مختلف را کنترل کرد. حتی در بازی می‌توان به وسیله‌ی پرینتر سه‌بعدی پهپاد و سلاح ساخت و از آن در ماموریت‌های مختلف کمک گرفت.

از دیگر ویژگی‌های این عنوان می‌توان به روند هک کردن مخفیانه اشاره کرد که به این وسیله می‌توان ماموریت‌های بازی را بدون تیراندازی و کشتن حتی یک نفر به پایان رساند.

بازی Watch Dogs 2 فضایی Open World دارد;سیستم رانندگی بازی با بهبودهای زیادی همراه بوده و به همین دلیل Marcus بسیار بهتر از Aiden (قهرمان قسمت اول) رانندگی می‌کند. گیمرها در این بازی می‌توانند به  Silicon Valley و قسمت‌های مختلف ایالت San Francisco بروند. در ناحیه‌ Silicon Valley تکنولوژی‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای پیش برد بازی استفاده کرد.

در عنوان Watch Dogs 2 با سناریوی چندنفره هم مواجه خواهید شد که در این قسمت می‌توانید مراحل بازی را به صورت چند نفره و به حالت

Co-op به پایان برسانید.

کلا با هیچ نوع بازی کامپیوتری و موبایلی حال نمی کنم!!
سلام.
یا حضرت بیژن!!!!!
😨😤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
◉گــــیــــــم دانــــلــــود|نـقـد و بـررسـی و دانــلــود رایـگانــ بازیـــ هایــــ روز دنــیــا◉
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan