◉ 🎮 GameDownload 🎮 ◉

Activision انتشار نسخه جدیدCall of Dutyرا تأیید کرد

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.

کمپانی بزرگ بازی سازی ActiVision طی گزارش مالی خود، انتشار نسخه جدید سری بازی Call of Duty را در سال میلادی 2016 تأیید کرد و گفت که ساخت این بازی در استدیو Infinity ساخته خواهد شد… ؛در سال 2016 با بازی های جدید، تمام مردم دنیا را شگفت زده خواهد کرد. البته این خبر شاید برای تمام ایرانی ها صدق نکند. چون بیشتر ایرانی ها از نسخه کرکی بازی ها استفاده میکنند و در اواخر سال 2015 هم شاهد کرک نشدن بازی هایی مثل Just Cause 3 ، Rise of Tom Raider بودیم و احتمال دارد که این بازی هم کرک نشود !

Infinity، یکی از زیر شاخه های کمپانی Activision است که نامش برای دوست داران قدیمی سری Call of Duty بسیار آشناست. از جمله بازی هایی که این کمپانی تولید کرده است، سه گانه های Call of Duty Modern WarFare بود. طبق گزارش ها این کمپانی از سه سال پیش ساخت این نسخه را شروع کرده بود.
البته ActiviSion در حال حاضر اطلاعاتی بیش از حرف های گفته شده اعلام نکرده و در توصیف این بازی فقط این جمله را گفت:این بازی اثری متفاوت و خلاقانه خواهد بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
◉گــــیــــــم دانــــلــــود|نـقـد و بـررسـی و دانــلــود رایـگانــ بازیـــ هایــــ روز دنــیــا◉
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan