◉ 🎮 GameDownload 🎮 ◉

نسخه جدید بازی Metal Gear , به اسم Metal Gear Survive رونمایی شد+تریلر

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.
لینک دانلود تریلر از آپارات با کیفیت 720p با حجم 29مگابایت: 
لینک دانلود تریلر از آپارات با کیفیت 480p با حجم 11مگابایت
لینک دانلود تریلر از آپارات با کیفیت 360p با حجم 7مگابایت

با وجود خروج هیدئو کوجیمای افسانه ای، شرکت کونامی قصد ندارد استفاده از فرنچایز Metal Gear را کنار بگذارد. پایتخت نشینان ژاپنی امروز در طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه Games Com 2016 در شهر کُلُن آلمان از نسخه کاملا جدید مجموعه بازی های متال گیر با عنوان Survive پرده برداری کردند.

Metal Gear Survive در سال 2017 برای کامپیوترهای خانگی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد و از آن به عنوان یک بازی Co-Op یاد می شود. داستان Metal Gear Survive بعد از اتفاقات Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes و تقریبا قبل از ماجراهای Phantom Pain و در خطی جداگانه که به سبب وجود یک سیاه چاله ناشناخته در فضا ایجاد شده روایت می شود.

بازیکنان داستان را در محیط های صحرایی ناهموار آغاز می کنند که علاوه بر وضعیت غیر قابل اتکای هوا باید با خطر حیوانات وحشی بومی روبه رو شده و با باقی مانده یکی از قوی ترین نیروهای نظامی آن محدوده بجنگند. اگر قصد داشته باشید زنده بمانید باید با سایر مردم و دوستان همراه شوید.

Metal Gear Survive از ریشه های این فرنچایز محبوب جدا نشده و طراحی گیم پلی تحسین شده و تلفیق ناب مکانیزم های اکشن و چند نفره آن در بهترین سطح قرار خواهد داشت. بازیکنان با استفاده از ذکاوت و استراتژی می توانند به صورت آنلاین 4 نفره از بزرگترین تهدیدات عبور کنند. اسلحه های متنوع و جدید Survive به خوبی با این محیط و خطرات آشنا هستند.

منبع: kotaku.com

جمع اوری شده توسط: gamedownlaod.blog.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
◉گــــیــــــم دانــــلــــود|نـقـد و بـررسـی و دانــلــود رایـگانــ بازیـــ هایــــ روز دنــیــا◉
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan