◉ 🎮 GameDownload 🎮 ◉

دانلود بازیStreet Fighter X TekkenبرایPC

برای مشاهده متن به ادامه مطلب بروید.

لینک دانلود صحیح جایگزین شد
لینک دانلود: 

حجم: 5Gb

فرمت: Zip

منبع: GameDownload.Blog.iR

  • OS: Windows XP
  • Processor: Intel Dual Core 1.8GHz (or higher) or AMD Athlon II X2 (or higher)
  • Memory: 1GB (or higher)
  • Hard Disk Space: 10GB of free space
  • Video Card: nVidia GF6600 (or higher) or ATi X1600 (or higher) with 256MB of RAM
  • DirectX®: 9.0c
  • Sound: DirectSound compatible, DirectX 9.0c (or higher) compatible

دو بازی قدیمی و خاطره انگیز در زمینه بازی های تن به تن این بار با همدیگر آمیخته شده اند و تاریخی ترین بازی در این زمینه را خلق کرده اند. در این بازی شخصیت های دو بازی Street Fighter و Tekken آمیخته شده و با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی شخصیت های بازی Street Fighter که از بازی Street Fighter IV از تکنولوژی تبدیل ۲بعدی به تکنولوژی روز دنیا و آپدیت های جدید بهره برده اند ، با شخصیت های کمپانی Capcom که می تواند به Mishima و Nina William اشاره کرد به نبرد می پردازند و رقابتی بیشتر از زیبا ، خاطره انگیز را خلق می نمایند . شاید به نظر شما این بازی کاملا روایتی متفاوت از شخصیت ها را تعریف نماید ، ولی باید گفت که در این بازی شخصیت ها همان ویژگی های قدیمی خود را داشته و هیچ دخالتی در آن ها صورت نگرفته است تا شما بتوانید یک مسابقه انفجاری را داشته باشید. در این بازی انیمیشن ها و جزئیات بازی به طرز چشم نوازی بهبود پیدا کرده اند و شما را مجذوب خود خواهد کرد.

در هر نبرد می توانید از دو شخصیت استفاده کرده و در هر قسمت از مبارزه آنها را Switch کنید . در هنگام مبارزه یک نواری در زیر هر کارکتر وجود دارد که دارای سه بخش متفاوت می باشد که هر فرد بنا به مهارتی که کسب کرده می تواند از هرکدام از آنها در طول بازی استفاده کند . شرایط تورنومنتی بازی Street Fighter X Tekken مانند تکین تگ تورنومنت بوده و اگر کارکتری در طول مبارزه خون خود را زا دست دهد دوباره جون او پر نمی شه و باید تا زمانی که کاملا جونی نداره مبارزه کرده و کارکتر بعدی جای او را بگیرد .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
◉گــــیــــــم دانــــلــــود|نـقـد و بـررسـی و دانــلــود رایـگانــ بازیـــ هایــــ روز دنــیــا◉
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan