◉ 🎮 GameDownload 🎮 ◉

دانلود بازی Marvel:Ultimate Alliance2 برای Cracked)PC)

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.
دانلود از سرورUptoboxبه صورت تک پارت با حجم5گیگ:
 
دانلود از سرورUploaded.netبه صورت تک پارت با حجم5گیگ:

حجم:5گیگابایت

فرمت:RAR

جمع اوری شده توسط:gamedownload.blog.ir

 

OS: Windows 7 SP2/8/8.1/64-bit
Processor: Intel / AMD Hyper-Threaded Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450 / AMD Radeon HD 5670
DirectX: Version 11

سال ها از جنگ بزرگ می گذرد و قهرمانان توانسته اند دنیا را از دست نیروهای شرور نجات دهند. درحالی که مدت ها صلح در میان بشر برقرار بود، دولت تصمیمی را گرفت که پیامدهای ناگواری را به دنبال داشت. دولت قصد استفاده از قهرمانان به منظور قدرتمند شدن را داشت اما این عمل باعث ایجاد نظرات مخالفی از سوی قهرمانان شد. پافشاری دولت باعث شد تا دو گروه از قهرمانان بوجود بیایند که یک گروه افراد کاپیتان آمریکا را تشکیل می دادند و گروه دیگر هم پیمانان مرد آهنی بودند. اتفاقات باعث شد تا این دو نفر مقابل یکدیگر قرار بگیرند و دنیا دوباره وارد هرج و مرج شود. نیروی تاریکی دوباره برخواسته است تا دنیا را تحت سلطه خود بگیرید و برای رسیدن به این هدف قصد دارد از مخالفین دولت استفاده کند. باید هرچه سریع تر آماده شوید زیرا ممکن است هرلحظه پایگاه دولت و قهرمانان مورد حمله قرار بگیرد. ۲۴ کاراکتر در بازی وجود دارد که شما می توانید به دلخواه کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. 
Marvel Ultimate Alliance2 در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Zoë Mode طراحی شده است و کمپانی Activision آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی و داستان فوق العاده جذابی می باشد. 
 
 
 
 
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
◉گــــیــــــم دانــــلــــود|نـقـد و بـررسـی و دانــلــود رایـگانــ بازیـــ هایــــ روز دنــیــا◉
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan