◉ 🎮 GameDownload 🎮 ◉

به گفتهEA:می خواهیم دوباره اعتماد گیمر هایPCرا جلب کنیم

  برای مشاده متن به ادامه مطلب بروید. 

کمپانی EA که در سال اخیر در بخش PC ضعیف عمل کرده و انتقادات زیادی را متوجه خود ساخنه،حالا از تلاش خود برای جلب اعتماد دوباره ی گیمرهای PC خبر داده است.

کمپانی EA که در سال اخیر حسابی داد گیمرهای PC را در اورده و با عملکرد ضعیف خود در قبال بازی هایی مثل SimCity و Battlefield 4 و ضعف های بازی Sims 4 این گیمرها را از خود ناامید کرده است اما حالا این کمپانی اعلام کرده که با برنامه ریزی و اقدامات گوناگون برای بازیابی شهرت از دست رفته خود تلاش کند.

EA یک سری اقدامات اولیه را هم از طریق Origin PC خود انجام داده است.از جمله این اقدامات می توان به امکان بازگرداندن بازی هایی که پس از خرید از انها خوشتان نیامده است و در دسترس قرار دادن رایگان برخی بازی ها برای مدت مشخص اشاره کرد.این ناشر همچنین به سرویس Origin Access را معرفی کرده است که با استفاده از آن می توانید تعدادی از بازی ها را با پرداخت ماهانه ی مبلغ 3.99 پوند بازی کنید.

پیتر ارایلی،مدیر ارشد بازاریابی Origin در این زمینه می گوید:

در این چند سال اخیر ما سعی کرده ایم تا تجربه ای عالی را برای کاربران خود با استفاده از سیستم Origin ایجاد کنیم.برنامه هایی مثل Of The House یا Great Game Guarantee و همچنین Origin نتیجه ی تلاش ما بوده است.ما از پیشرفتی که کرده ایم هیجان زده هستیم و برای ابداع ویژگی های جدید تلاش می کنیم.

ارایلی معتقد است که سرویس Origin Access گیمرها را تشویق به انجام بازی هایی می کند که در شرایط عادی به سمت آن نمی روند.طبق برنامه ریزی های کمپانی EA قرار است بازی های بیشتری را حتی از ناشران رقیب به این سرویس اضافه کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
◉گــــیــــــم دانــــلــــود|نـقـد و بـررسـی و دانــلــود رایـگانــ بازیـــ هایــــ روز دنــیــا◉
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan